PM Khan to shortly launch a new program for the country’s youth

2
4402

وزیر اعظم عمران خان جلد ہی ملک کے نوجوانوں کی فلاح و بہبود کے لئے ’’ کامیاب جوان پروگرام ‘‘ شروع کریں گے۔

وہ اسلام آباد کے جناح کنونشن سینٹر میں ہونے والے پروگرام میں پہنچ گئے ہیں۔

وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے نوجوانوں کے امور عثمان ڈار نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا ، وزیر اعظم نے نوجوانوں کو پارلیمنٹ اور اس کی کابینہ میں نمائندگی دی۔ انہوں نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا ، “اس نے ہمیں صحیح سمت دکھائی ہے۔

“ہمیں وزیر اعظم کان کا اس کام کے لئے شکریہ ادا کرنا ہوگا جو وہ کررہے ہیں اور ملک کو آگے لے جارہے ہیں۔”

پروگرام کے بارے میں میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے نوجوانوں کے امور عثمان ڈار نے کہا کہ اس پروگرام میں نوجوان لوگوں کے لئے روزگار کے مواقع کو یقینی بنانے اور ان کو بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے پلیٹ فارم فراہم کرنے پر توجہ دی گئی ہے۔

متعلقہ: 5 لاکھ روپے تک کے سرکاری قرضوں کے اہل اہل نوجوان

پروگرام میں دو زمروں پر مشتمل ہے۔ پہلے زمرے میں ، نوجوانوں کو اپنے کاروبار شروع کرنے کے لئے 100،000 سے 500،000 روپے تک کے قرضے دیئے جائیں گے جبکہ دوسری زمرے میں ، نوجوانوں کو 500،000 سے 5 لاکھ تک قرضے فراہم کیے جائیں گے۔

اجلاس کو بتایا گیا کہ کامیاب جوان پروگرام میں تیسرے شخص کے قرض لینے کی ضمانت ختم کردی گئی ہے اور نوجوان براہ راست پورٹل کے ذریعہ بینکوں سے قرضے حاصل کرسکتے ہیں۔ پہلے مرحلے میں نیشنل بینک ، بینک آف خیبر اور بینک آف پنجاب براہ راست قرضے فراہم کریں گے۔

کامیاب جوان پروگرام کے تحت چھ اہم اقدامات کے تحت ، ’یوتھ انٹرپرینیورشپ اسکیم‘ نوجوان خواہش مند تاجروں کو ایس ایم ای سیکٹر کے فروغ کے لئے سبسڈی والے کاروباری قرضے فراہم کرے گی۔

روایتی اور اعلی پایہ تکنالوجی تجارت میں ، ’’ ہنر برائے آل پروگرام ‘‘ ڈیڑھ لاکھ نوجوانوں کو تکنیکی اور پیشہ ورانہ تربیت فراہم کرے گا۔

’اسٹارٹپ پاکستان پروگرام‘ ممکنہ نوجوان تاجروں کو ڈیجیٹل انکیوبیشن پلیٹ فارمز تک رسائی کے ذریعہ اپنے کاروبار کے منصوبوں کو حاملہ ، انقریب کرنے ، اور اس کی تکمیل میں مدد کرنے کے لئے تربیت فراہم کرے گا۔

متعلقہ: عمران خان ہمیشہ امن پسند تھے ، اب کسی سے کم کی توقع نہیں کریں گے

’گرین یوتھ موومنٹ‘ پاکستانی نوجوانوں کو ماحولیاتی اور آب و ہوا کے بحرانوں سے نمٹنے کے لئے معاشی جدید حل لانے کے لئے تھوڑی چھوٹی گرانٹ فراہم کرے گی۔

’انٹرنشپ پروگرام‘ انڈرگریجویٹ اور پوسٹ گریجویٹ طلبہ کے لئے ہوگا تاکہ نجی شعبے میں اپنی فعال شرکت میں آسانی پیدا ہو۔

نچلی سطح پر نوجوانوں سے متعلق امور کا ایک اسٹاپ حل ‘جوان مارکاز’ نہ صرف کھیلوں اور نوجوانوں کی مشغولیت کی سرگرمیوں تک رسائی فراہم کرے گا بلکہ انہیں کیریئر سے متعلق مشاورت ، رہنمائی اور بہت سے ڈیجیٹل خدمات تک رسائی بھی فراہم کرے گا۔ .

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here